Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały zakupione, a dokonując zwrotu należy przedstawić paragon za zwracane produkty.

Jeśli nie ma Pan/Pani możliwości udania się do sklepu stacjonarnego Just Unique, można skorzystać z opcji wysyłki na adres firmy tj.

Izabela Macudzińska

Al. Marcinkowskiego 13/2

61-827 Poznań

Jaki jest okres na realizację zwrotu?

Wszystkie zwroty powinny zostać dokonane w terminie 14 dni od daty otrzymania e-mail potwierdzającego wysyłkę zamówienia. Stanowi to rozszerzenie prawa klienta do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Jak otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzyma Pan/ Pani jego wartość w ten sam sposób, w jaki został dokonany zakup.

Kiedy otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?

Po zatwierdzeniu zwrotu (artykuły muszą być w doskonałym stanie i posiadać wewnętrzne oraz zewnętrzne metki) zostanie zrealizowany przelew na Pana/ Pani konto w ciągu kilku dni.

Prosimy pamiętać, że wpłata na kartę kredytową zawsze uzależniona jest od Pana/ Pani banku.

Co mogę zrobić, jeśli zwrócona kwota jest nieprawidłowa?

Prosimy o kontakt się z nami. Rozwiążemy problem tak szybko, jak to jest możliwe.

Justunique.pl zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zgłoszonych przez klienta po upływie wyznaczonego terminu, lub artykułów, które nie znajdują się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.


Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu