Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały zakupione, a dokonując zwrotu należy przedstawić paragon za zwracane produkty. Jeżeli do zamówienia były wydane prezenty (np. pokrowiec na ciuchy, kalendarz) także należy je dołączyć do zwracanego zamówienia.

Jeśli nie ma Pan/Pani możliwości udania się do sklepu stacjonarnego Just Unique, można skorzystać z opcji wysyłki na adres firmy tj.

JUST UNIQUE Izabela Macudzińska-Borowiak

ul. Wojskowa 4, Stare Koszary

60-792 Poznań

Jaki jest okres na realizację zwrotu?

Wszystkie zwroty powinny zostać dokonane w terminie 14 dni od daty otrzymania e-mail potwierdzającego wysyłkę zamówienia. Stanowi to rozszerzenie prawa klienta do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Jak otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzyma Pan/ Pani jego wartość w ten sam sposób, w jaki został dokonany zakup.

Kiedy otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?

Po zatwierdzeniu zwrotu (artykuły muszą być w doskonałym stanie i posiadać wewnętrzne oraz zewnętrzne metki) zostanie zrealizowany przelew na Pana/ Pani konto w ciągu 14 dni roboczych.

Prosimy pamiętać, że wpłata na kartę kredytową zawsze uzależniona jest od Pana/ Pani banku.

Co mogę zrobić, jeśli zwrócona kwota jest nieprawidłowa?

Prosimy o kontakt się z nami. Rozwiążemy problem tak szybko, jak to jest możliwe.

Justunique.pl zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zgłoszonych przez klienta po upływie wyznaczonego terminu, lub artykułów, które nie znajdują się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.


Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu.


Jak dokonać wymiany produktu? 

Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu produktu/odebrania paczki.
Przed wysyłką paczki prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dostępności modelu, na który ma zostać dokonana wymiana.

Prosimy odesłać paczkę na powyżej podany adres. W paczce musi znajdować się zakupiony w naszym sklepie model na wymianę, paragon oraz informacja na temat wymiany. 

Opłata za paczkę z wymienionym towarem leży po stronie kupującego. Koszt takiej paczki na terenie Polski to 12,99 zł *. Kwotę można dołączyć do paczki w formie gotówki, bądź dokonać ptrzelewu na poniżej podane konto:

Izabela Macudzińska-Borowiak
ING Bank Śląski S.A.
Konto złotówkowe:
95 1050 1520 1000 0090 4033 3545

* Wysyłka poza granice kraju ustalana jest na podstawie cennika w zakładce "DOSTAWA".

Produkt został dodany do koszyka.