Jak dokonać zwrotu?
1. Wypełnij formularz zwrotu - link znajduje się poniżej. Wypełniony dokument odstąpienia od umowy Rzetelny Regulamin można przesłać drogą mailową, bądź dołączyć do paczki.
FORMULARZ ZWROTU
2. Zapakuj zwracany produkt/produkty (najlepiej w oryginalne opakowanie).
3. Paczkę odeślij na poniżej wskazany adres, bądź przekaż do butiku stacjonarnego Just Unique w Poznaniu.
Just Unique
Ul. Głogowska 265A
60-104 Poznań
Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały zakupione. Jeżeli do zamówienia były wydane prezenty (np. pokrowiec na ciuchy, kalendarz) także należy je dołączyć do zwracanego zamówienia.
Jaki jest okres na realizację zwrotu?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania e-mail potwierdzającego wysyłkę zamówienia. Stanowi to rozszerzenie prawa klienta do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Jak otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzyma Pan/ Pani jego wartość w ten sam sposób, w jaki został dokonany zakup.
Kiedy otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?
Po zatwierdzeniu zwrotu (artykuły muszą być w doskonałym stanie i posiadać wewnętrzne oraz zewnętrzne metki) zostanie zrealizowany przelew na Pana/ Pani konto w ciągu 14 dni.
Prosimy pamiętać, że wpłata na kartę kredytową zawsze uzależniona jest od Pana/ Pani banku.
Co mogę zrobić, jeśli zwrócona kwota jest nieprawidłowa?
Prosimy o kontakt się z nami. Rozwiążemy problem tak szybko, jak to jest możliwe.
Justunique.pl zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zgłoszonych przez klienta po upływie wyznaczonego terminu, lub artykułów, które nie znajdują się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu.
Jak dokonać wymiany produktu?
Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu produktu/odebrania paczki.
Przed wysyłką paczki prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dostępności modelu, na który ma zostać dokonana wymiana.
Prosimy odesłać paczkę na powyżej podany adres. W paczce musi znajdować się zakupiony w naszym sklepie model na wymianę oraz informacja na temat wymiany.
Opłata za paczkę z wymienionym towarem leży po stronie kupującego. Koszt takiej paczki na terenie Polski zalezy od wyboru kuriera (9,99-15,99 zł*). Kwotę można dołączyć do paczki w formie gotówki, bądź dokonać przelewu na poniżej podane konto:
Izabela Macudzińska-Borowiak
ING Bank Śląski S.A.
Konto złotówkowe:
44 1050 1520 1000 0092 7454 0187
* Wysyłka poza granice kraju ustalana jest na podstawie cennika w zakładce "DOSTAWA".